Budowanie marki wymaga dobrze zaplanowanej strategii. Praktyczną wiedzę na temat kreowania silnej marki będzie można zdobyć już 25 kwietnia br. na bezpłatnym szkoleniu w Inkubatorze Technologicznym w Jasionce k. Rzeszowa. Organizatorzy IV edycji Akademii AEROPOLIS, czyli Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego oraz firma Veneo, już dziś zapraszają do rejestracji na to wydarzenie. 
 
Dla kupującego marka jest najważniejsza. A czym jest marka? To nic innego jak idea, w którą musisz uzbroić swój produkt czy usługę, by odnieść sukces. Markę kreuje się według dobrze zaplanowanej strategii. Na bezpłatnym szkoleniu Akademii AEROPOLIS Beata Mordarska, dyrektor ds. strategii i kreacji firmy Veneo, poprowadzi uczestników przez wszystkie etapy tego procesu, dostarczając szczegółowej wiedzy na temat m.in. opracowania profilu idealnego odbiorcy, powiązania storytellingu z archetypami osobowości, czy pozycjonowania marki. Nie zabraknie case studies. Omówione zostaną przypadki budowania strategii marki dwóch polskich firm. Od analizy mapy motywacji i opracowywania logo po dobór gości na brand party i oznakowanie metek.
 
- Akademia AEROPOLIS organizowana cyklicznie w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznego AEROPOLIS, potwierdza aktywność naszej spółki w różnych obszarach wspierania przedsiębiorczości - mówi Mariusz Bednarz, prezes Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. - Do prowadzenia szkoleń zapraszamy najlepszych trenerów, specjalistów w swoich branżach. To umożliwia mieszkańcom regionu i przedsiębiorcom podnoszenie kwalifikacji w różnych obszarach biznesu. 
 
To już czwarta edycja Akademii AEROPOLIS i pierwsza z dwóch, jakie RARR S.A. planuje w tym roku. – Zapraszamy wszystkich zainteresowanych marketingiem – przedsiębiorców i pracowników, a także tych, którzy chcą założyć własną firmę. To okazja do podniesienia własnych kwalifikacji na dobrze przygotowanych, bezpłatnych szkoleniach – podkreśla Dawid Adamski, kierownik Biura Promocji w Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. – Tytuł najbliższego to „Niebo, czy Piekło? Czyli o strategii Marki”. Poprzednie warsztaty dotyczyły wywierania wpływu w biznesie, wykorzystywania mediów społecznościowych oraz influencer marketingu w budowaniu marki. Tematy kreujemy, śledząc rynkowe trendy i rozpoznając potrzeby osób zainteresowanych udziałem w szkoleniach.   
 
IV edycja Akademii AEROPOLIS obędzie się w czwartek, 25 kwietnia,w głównym budynku Inkubatora AEROPOLIS w Jasionce. Udział jest bezpłatny, ale ze względu na duże zainteresowanie oraz ograniczoną ilość miejsc, organizatorzy proszą o wcześniejszą rejestrację na stronie https://akademiaaeropolis4.evenea.pl, która trwa do 22 kwietnia, do godz. 12.00. Decyduje kolejność zgłoszeń!
 
Wybierz temat kolejnych szkoleń!

Ciesząca się dużym zainteresowaniem Akademia AEROPOLIS spowodowała, że RARR S.A. w tym roku zamierza rozszerzyć swoją ofertę szkoleniową.
 
– Chcemy zaprosić do Jasionki najlepszych polskich prelegentów i ekspertów, których warsztaty w każdym zakątku kraju budzą olbrzymie zainteresowanie. AEROPOLIS Champions, bo tak nazwaliśmy to wydarzenie, będzie szkoleniem komercyjnym. Chcemy dostarczyć takiej wiedzy i umiejętności, które jak najwięcej osób będzie mogło wykorzystać w codziennej pracy. Proponujemy zatem, by to Czytelnicy wybrali temat, który ich zdaniem jest najbardziej przydatny – mówi Mariusz Bednarz, prezes Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

Plebiscyt AEROPOLIS Champions odbywa się poprzez internetową ankietę - Przygotowanych zostało 11 tematów. Nie trzeba się rejestrować, aby oddać głos na jeden z nich. Można to zrobić do końca kwietnia! – Najpopularniejszy temat będzie pierwszym szkoleniem, jakie odbędzie się w ramach AEROPOLIS Champions. Planowany termin to jesień. - Prelegenci, których chcemy zaprosić, mają terminarze zarezerwowane na wiele miesięcy w przód, dlatego już dziś zapraszamy do udziału w plebiscycie – zachęcają organizatorzy.
 
Program IV edycji Akademii AEROPOLIS

25 kwietnia 2019
 
Sala konferencyjna, budynek Inkubatora Technologicznego AEROPOLIS (Jasionka 954)

11.00 Przywitanie uczestników
 
11.10 Niebo, czy Piekło? Czyli o strategii Marki: Strategia Marki jest tym czym jest, a jeśli nie jest tym czym jest, to czym jest?
 
13.10 Sesja Q&A (pytania i odpowiedzi)
 
13.30 Lunch
 
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się: 

- Czym jest strategia marki?
- Jak kreować silną markę?
- Jakie są relacje między strategią marki a kreacją?
- A jakie ze strategią komunikacji?
- Jak się do tego mają kampanie marketingowe?
- Po co komu cały ten marketing?
 
Więcej informacji pod nr tel. 17 86-76-284 (w godzinach 07.00-15.00) lub padamska@rarr.rzeszow.pl