Zapraszamy na śniadanie startupowe - 27 luty 2017 - w Preinkubatorze Akademickim PPN-T.

Jesteś starupowcem? A może masz ochotę porozmawiać z innymi o swoim pomyśle na biznes? Chcesz podzielić się z nami doświadczeniami lub problemami startupowca ?
- Przyjdź w poniedziałek 27 lutego do Preinkubatora Akademickiego PPN-T w Rzeszowie
(ul. Poznańska 2c) na śniadanie startupowe.

Spotkaj się z innymi, nawiąż cenne kontakty!

Śniadanie startupowe to nowa inicjatywa realizowana przez Rzeszowską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach projektu Platforma startowa „TechnoParkBiznesHub”, dzięki której startupy mogą rozwinąć swój biznes poprzez profesjonalne wsparcie i mentoring - przygotowujące ich do uzyskania bezzwrotnej dotacji na wejście na rynek.

Celem śniadania, które odbędzie się w poniedziałek, 27 lutego w Preinkubatorze Akademickim PPN-T, jest spotkanie się startupowców w miłej, nieformalnej atmosferze i dzielenie doświadczeniami oraz problemami, przed którymi stanęli na etapie planowania lub budowania firmy, a także wypracowywanie wspólnych rozwiązań zdiagnozowanych problemów.

Osoby, które chciałby wziąć udział w śniadaniu startupowym, powinny zgłosić swoje uczestnictwo do 24 lutego 2017 do godz. 15:00 mailem na adres: startup@rarr.rzeszow.pl ;

Uwaga! W tytule maila należy napisać: śniadanie_27_luty_nazwisko i imię; W treści maila koniecznie należy podać tel. do kontaktu.

Informacje o przyjęciu zgłoszenia lub wpisaniu na listę rezerwową (w przypadku braku wolnych miejsc) odeślemy na adres email.

W razie pytań służymy pomocą. Poniżej, znajdują się nasze dane do kontaktu:

Mateusz Klimczak lub Agnieszka Florek,

tel. 17 850 42 99, mail: startup@rarr.rzeszow.pl

Ilość miejsc ograniczona. Zapraszamy!

Program śniadania startupowego - 27 lutego 2017, Preinkubator Akademicki PPN-T:

  • 09:30 do 10.00 – rejestracja uczestników;
  • 10:00 – 12:00 – kawa, herbata, pączki, croissanty;
  • 10:00 – 10:45 – prezentacja wsparcia dla startupów w ramach projektu Platformy startowej „TechnoParkBiznesHub” (przy śniadaniu);
  • 10:45 – 12:00 – dyskusje;
  • 12:00 – zakończenie.