Kreowanie silnej marki i tworzenie kampanii marketingowych to zagadnienia, które będą poruszane w czasie IV edycji Akademii Aeropolis. Bezpłatne szkolenie, które obędzie się w przyszły czwartek w podrzeszowskiej Jasionce (Podkarpackie) skierowane jest m.in. do przedsiębiorców oraz osób, które planują założyć firmę.

Akademia Aeropolis to organizowane przez Rzeszowską Agencję Rozwoju Regionalnego (RARR) cykliczne szkolenia z różnych dziedzin m.in. dla przedsiębiorców. Zajęcia odbywają się w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznego w Jasionce.

Jak poinformował PAP prezes RARR Mariusz Bednarz, do prowadzenia szkoleń zapraszani są najlepsi trenerzy i specjaliści w swoich branżach. „To umożliwia mieszkańcom regionu i przedsiębiorcom podnoszenie kwalifikacji w różnych obszarach biznesu” - dodał.

Szkolenie, które odbędzie się w najbliższy czwartek jest zatytułowane „Niebo czy Piekło? Czyli o strategii Marki”. Jak przekonują organizatorzy dla kupującego marka jest najważniejsza. „A czym jest marka? To nic innego jak idea, w którą musisz uzbroić swój produkt czy usługę, by odnieść sukces. Markę kreuje się, według dobrze zaplanowanej strategii” - można przeczytać w zaproszeniu na szkolenie.

Zajęcia są bezpłatne, a poprowadzi je dyrektor ds. strategii i kreacji firmy Veneo Beata Mordarska. Opowie m.in. o tym, jak opracować profil idealnego odbiorcy czy o pozycjonowaniu marki. Omówione zostaną też przypadki budowania strategii marki dwóch polskich firm.

Jak podkreślił Bednarz, Akademia Aeropolis cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, dlatego agencja postanowiła rozszerzyć swoją ofertę szkoleniową.

Chcemy zaprosić do Jasionki najlepszych polskich prelegentów i ekspertów, których warsztaty w każdym zakątku kraju budzą olbrzymie zainteresowanie. Aeropolis Champions, bo tak nazwaliśmy to wydarzenie, będzie szkoleniem komercyjnym. Chcemy dostarczyć takiej wiedzy i umiejętności, które jak najwięcej osób będzie mogło wykorzystać w codziennej pracy” - powiedział.

Pierwszy szkolenie ma się odbyć jesienią br. Jego temat można wybrać w specjalnej ankiecie dostępnej w internecie (na stronie https://bit.ly/2FXlUii); do wyboru jest 11 tematów. PAP/ as/