Internet zdominował nasze życie. W rzeczywistości covidowej i postcovidowej nikt już nie ma wątpliwości, że działalność biznesowa, sprzedaż produktu czy usługi, bez skutecznej promocji w sieci jest niemożliwa. Wie o tym doskonale Ira-Net sp. z o.o., która kilka lat temu rozpoczęła działalność w Inkubatorze Technologicznym w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznym „Aeropolis” w Jasionce. Firma założona przez Davida Abady i Beatę Pisulę (przed laty współproducentkę kinowego przeboju „Dzieci Ireny Sendlerowej”), oferuje spersonalizowane kampanie reklamowe w sieci oraz cyfrowe usługi marketingowe w Polsce i za granicą. Gwarancją ich skuteczności jest platforma Tal-com należąca do Ira-Net, dzięki której artykuły, landing page i banery każdego dnia docierają do tysięcy użytkowników na całym świecie.

Agencja marketingowa specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kampanii reklamowych wykorzystując do tego artykuły sponsorowane oraz landing page’e, które umieszczane są na: platformie Tal-com a następnie promowane w sieci m.in. na firmowych Fanpage’ach o dopasowanej tematyce np. Biznes, Rozrywka, Kultura, Rodzina, Polska, oraz w innych mediach, jak Linkedin czy Instagram. Reklamy klientów wyświetlają się także wewnątrz treści na portalach: Onet, Interia, Bussines Insider, MSN Poland, CDA.pl, Kozaczek i wiele innych.
 
- Wszystkie te artykuły są targetowane, czyli trafiają do wyselekcjonowanej grupy osób zainteresowanych konkretnym produktem albo usługą – tłumaczy Monika Duda-Kawa, Specjalista ds. Marketingu i obsługi Klienta w Ira-Net. – To oznacza, że obsługujemy zarówno duże, międzynarodowe korporacje, jak i mniejsze spółki, którym pomagamy na każdym etapie rozwoju ich biznesu. Począwszy od tworzenia stron internetowych, sklepów cyfrowych, przez wykreowanie i realizację kampanii marketingowych w sieci z wykorzystaniem treści i banerów reklamowych. Jesteśmy idealnym partnerem dla każdego, komu zależy na zbudowaniu rozpoznawalności swojej marki, dotarciu do potencjalnych klientów lub zwiększeniu sprzedaży na własnej stronie internetowej. Podpowiadamy, jakie wybrać media społecznościowe i gdzie warto promować kampanie marketingowe. Gwarantujemy spektakularne zwiększenie ruchu użytkowników na stronach firm, co niekoniecznie musi kosztować setki tysięcy zł. 

Klienci, którzy korzystają z Tal-com mają zagwarantowaną 12-miesięczną obecność na platformie, która oprócz reklam zawiera też codziennie aktualizowane treści poświęcone gospodarce, kulturze, biznesowi, nieruchomościom, czy lifestylowi. W ramach platformy Tal-com działa również e-bazar, gdzie można sprzedawać i kupować produkty, podobnie jak to funkcjonuje chociażby na Allegro.
 
- To sprawia, że na współpracę z nami decydują się przedstawiciele bardzo różnych branż: hotelarskiej, deweloperskiej, motoryzacyjnej, lotniczej, kosmetycznej, modowej, ale też organizatorzy największych wydarzeń kulturalnych i społecznych – wylicza Ewelina Komsa, Specjalista ds. Marketingu w Ira-Net. – W przypadku deweloperów bardzo popularny jest tzw. landing page, czyli przekierowanie z naszej platformy do konkretnego ogłoszenia. Dzięki temu możemy poznać nie tylko ogólną ofertę nieruchomości, ale szczegółowe informacje o każdym z mieszkań oferowanym w konkretnym budynku, pod konkretnym adresem w wybranym przez nas mieście. 

Z oferty Tal-com korzystają firmy z całego świata. Najwięcej jest klientów z Polski, Izraela, Indii i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Treści publikowane na Tal-com ukazują się w czterech językach: polskim, angielskim, hebrajskim oraz w języku hindi.
 
- Każda kampania jest dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta – innego targetu użyliśmy do promowania chociażby Hotelu w Arłamowie, a innego do sprzedaży części wykorzystywanych w przemyśle motoryzacyjnym - mówi Monika Duda-Kawa. – Najważniejsza jest skuteczność i efektywność naszych działań. By te były naprawdę dobre, trzeba co najmniej 3 miesięcy działań marketingowych w sieci. Jeśli ktoś uważa, że jednorazowe kampanie w Internecie przynoszą skutek, jest w błędzie. To zawsze muszą być przemyślane i długofalowe działania, tym bardziej, że żyjemy w świecie, w którym codziennie zalewają nas tysiące informacji. Sztuką jest wybierać te kanały i narzędzia, które z celowaną treścią trafiają do najlepszej grupy odbiorców.
 
Każdy nowy klient Tal-com ma do wyboru cztery pakiety marketingowe. W pierwszej kampanii otrzymuje gwarancję w ciągu miesiąca od 200 tys. do 400 tys. wyświetleń reklamy artykułu opisującego konkretny produkt albo usługę oraz minimum 5 tys. kliknięć w artykuł. W kolejnych pakietach promocji jest to od 500 tys. do 1 mln wyświetleń reklamy w ciągu miesiąca oraz co najmniej 14 tys. kliknięć w artykuł lub landing page (sumarycznie). Przy jeszcze większym zaangażowaniu osiąga się wyniki na poziomie od 1 mln do 1 mln 800 tys. wyświetleń na miesiąc oraz min. 30 tys. przejść do artykułu lub landing page’a. Największy pakiet, czyli Kampania Max oferuje 4 artykuły sponsorowane na miesiąc oraz od 2 mln do 6 mln 400  tys. wyświetleń reklamy artykułu potencjalnego klienta. W skład kampanii wchodzą również dodatkowe usługi takie jak: landing page, gwarancja kliknięć w artykuł – ok. 60 tys., prowadzenie dedykowanego Fanpage’a oraz podsumowanie działań w formie szczegółowego raportu.