Od kliku lat w Inkubatorze Technologicznym w Jasionce odbywają się ważne dla regionu wydarzenia biznesowe, konferencje, a także firmowe wewnętrzne szkolenia, konferencje i eventy. Tylko w ciągu najbliższego miesiąca zaplanowano tu szereg wydarzeń otwartych, adresowanych zarówno do osób, które chcą podnosić kompetencje zawodowe, jak i stawiają na rozwój osobisty.

Wśród szkoleniowców i mówców m.in. mistrzyni świata w kickboxingu, psycholog biznesu, właścicielka warszawskiej agencji PR i współtwórca narzędzia do tworzenia reklam na Facebooku.

– Inkubator Technologiczny w Jasionce zawsze jest otwarty na wydarzenia, które motywują ludzi do działania, inspirują ich, podnoszą kompetencje oraz dają twardą wiedzę. Wierzymy, że pomagają one rozwijać przedsiębiorczość mieszkańców naszego regionu, studentów, pracowników firm, a w efekcie rozwijać gospodarczo Podkarpacie, dlatego chętnie udostępniamy i wynajmujemy sale konferencyjne Inkubatora – podkreśla Mariusz Bednarz, prezes Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

Tylko w ciągu miesiąca odbędzie się tu szereg atrakcyjnych wydarzeń związanych z prowadzeniem biznesu, marketingiem oraz rozwojem osobistym.

Już 12 września w Inkubatorze Technologicznym pojawią się eksperci Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, którzy poprowadzą bezpłatne szkolenie „NCBR dla firm”. Eksperci pokażą możliwości uzyskania dotacji na działania, które pozwolą przedsiębiorcom na wprowadzenie nowatorskich rozwiązań do firm lub udoskonalenie tych już istniejących.

Szkolenie odbędzie się w budynku IT4 i jest bezpłatne, ale należy się wcześniej zarejestrować na stronie: https://www.ncbrdlafirm.pl/spotkanie-w-rzeszowie-2

W trzecim tygodniu września (18.09) w Inkubatorze znów będzie energetycznie i motywująco za sprawą wydarzenia, które przyciąga głównie płeć piękną. „Kobieto – Wyjdź przed Szereg #4 Rzeszów” to wyjątkowa konferencja poświęcona inspiracji, motywacji, przedsiębiorczości oraz rozwojowi osobistemu dla kobiet. Podczas każdej edycji na scenie pojawiają się wyjątkowe prelegentki, bo jak mówi Tomasz Gulak, organizator wydarzenia, na naszym lokalnym podwórku jest wiele wartościowych kobiet, które odnoszą sukces w różnych dziedzinach, a których historie są inspirujące do działania.

Tym razem będą to Iwona Nieroda i Katarzyna Gac-Karelus. Iwona Nieroda to sześciokrotna zawodowa i amatorska Mistrzyni Świata w kickboxingu, mistrzyni Europy, wielokrotna zdobywczyni Pucharu Świata, multimedalistka mistrzostw Polski, wieloletnia zawodniczka Kadry Narodowej, natomiast Katarzyna Gac-Karelus to trener, psycholog, facylitator i właścicielka firmy Serenity świadczącej usługi psychologiczne dla biznesu. Pracuje warsztatowo z liderami i zespołami przygotowując dla nich rozwiązania w oparciu o ich potrzeby. W swojej pracy korzysta z narzędzi psychologii pozytywnej, które pomagają odkrywać mocne strony i talenty, co podnosi efektywność i produktywność osobistą.

Udział w konferencji jest płatny (30 zł-40 zł), ale cała kwota zebrana ze sprzedaży biletów zostanie przekazana na pomoc dla Stowarzyszenia „Nie daj się”. – Dochód z każdej edycji wydarzenia przekazujemy na rzecz innej organizacji pomagającej dzieciom lub matkom z dziećmi – zaznacza Tomasz Gulak. – Kolejne edycje odbędą się w listopadzie br. i w styczniu 2019 r., zaś w grudniu podsumujemy dotychczasowe spotkania.

Rejestracja na wydarzenie: https://kobietowyjdzprzedszereg4rzeszow.evenea.pl

Pod koniec września szkolenie z zakresu świadomego budowania marki poprowadzi Ilona Adamska, sanoczanka która od 12 lat prowadzi w Warszawie własną agencję PR oraz dba o wizerunek kilkunastu marek modowych, urodowych, ludzi biznesu, coachów, autorów książek. Ilona Adamska jest częstym gościem w programach Polsat News 2 jako ekspert od budowania wizerunku i reklamy.

Jej szkolenie będzie pełne konkretów i cennych wskazówek dla tych, którzy chcą skutecznie wypromować swoją firmę i profesjonalnie zbudować wizerunek marki, współpracować z mediami, blogosferą i gwiazdami show-biznesu. Dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą oraz pijarowców i osób zajmujących się kontaktami z mediami. Podczas warsztatów „Świadome Budowanie Marki” uczestnicy dowiedzą się, czym jest „pijar”, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż produktów i jak zaszczepić zainteresowanie daną usługą potencjalnych klientów.

– Wydarzenie będzie nietypowe. Chcę, aby miało formę ciekawszą niż typowe warsztaty. Będę mówić o swoich doświadczeniach z życia zawodowego i prywatnego. O tym, jak z małego Sanoka na Podkarpaciu udało mi się zaistnieć w Warszawie, bez znajomości i układów – opowiada Ilona Adamska. – Będzie minimum teorii i maksimum praktyki. Zdradzę m.in. jak współpracować z redaktorkami kolorowych magazynów, aby zyskać bezpłatną publikację, a także wyjaśnię czym jest event marketing i dlaczego warto pojawiać się na galach, kongresach i targach.

Szkolenie „Świadome Budowanie Marki” odbędzie się 29 września. Koszt udziału to 79 zł, rejestracja: https://ekobilet.pl/ii-miedzynarodowy-kongres-imperium-kobiet/wiadome-budowanie-marki-z-ilona-adamska-26230/304658-bilety

Na początku października (02.10) w Jasionce będzie można wziąć udział w bezpłatnym wydarzeniu „Marketing Tour. FastTony Tourne z BOŚ Bank, SmsApi, ExpertSender”. Jego uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystywać technologię oraz dostępne narzędzia marketingowe, aby pozyskiwać nowych klientów w swojej branży oraz jak skutecznie i tanio pozyskać dane kontaktowe do klienta. Ponadto będzie o tym jak robić dobry SMS marketing, jak przygotować skuteczną kampanię email, która zwiększy sprzedaż, a także jak robić kampanie na Facebooku oparte o pixela.

– Atutem naszej konferencji szkoleniowej jest fakt, że prelegentami będą praktycy, a nie marketingowcy, których wiedza często sprowadza się do teorii. Tymczasem klienci oczekują konkretnych efektów działań marketingowych, zarobków. Uczestnikom wydarzenia pokażemy, jak wykorzystać największe medium społecznościowe, czyli Facebook, które jest silnym narzędziem do nawiązywania transakcji z klientami. Pokażemy różne techniki i możliwości, a uczestnicy będą mogli na miejscu wykonać konkretne działania na swoich smartfonach i laptopach – podkreśla Daniel Kędzierski, przedsiębiorca i współtwórca narzędzia do tworzenia reklam na Facebooku.

W „Marketing Tour” mogą wziąć udział zarówno małe lokalne biznesy (np. fryzjer, mechanik, optyk itp.), osoby, które posiadają pewne doświadczenia w marketingu, a także duże firmy posiadające dużą bazę danych. – Każdy znajdzie potrzebne mu informacje – dodaje Daniel Kędzierski. – Przed konferencją przeprowadzimy webinar, aby wszyscy byli przygotowani do szkolenia.

Wydarzenia