Podczas pandemii COVID-19 planowanie czasu pracy stało się jedną z bardziej skomplikowanych oraz czasochłonnych czynności w wielu organizacjach. A bez dobrego planowania, firma nie może funkcjonować - szczególnie w tak trudnych czasach.
Firma Déhora Polska, przy współpracy z Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego, Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. Oddział w Mielcu, Podkarpackie - serwis samorządu województwa oraz Dolina Lotnicza, postanowiła zadać kilka pytań przedsiębiorstwom z regionu podkarpackiego o to, jak radzili sobie do tej pory oraz jakie nowe wyzwania stoją przed nimi w najbliższej przyszłości.
 
Wspólnie chcemy poznać odpowiedzi na te nurtujące pytania. Przygotowaliśmy badanie, którego rezultatem będzie raport na temat tego, jak firmy z regionu podkarpackiego poradziły (i radzą) sobie z planowaniem czasu pracy w czasie pandemii – oraz jakie wnioski nasuwają się po 2 latach zmiany pojęcia „czas pracy”.
Zapraszamy do wzięcia udziału w anonimowej ankiecie na temat czasu pracy w czasie pandemii. Ankietę można wypełnić jednorazowo do 15 kwietnia.
 
Ankieta jest w pełni anonimowa, nie przetwarzamy żadnych danych osobowych.
Wypełnienie ankiety zajmuje nie więcej niż kilka minut.