Ośrodek Enterprise Europe Network w Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. zaprasza firmy, instytuty badawcze oraz inne podmioty działające w branży IT/ICT (big data, cloud computing, internet, aplikacje mobilne, business security, communication & network) do udziału w giełdzie kooperacyjnej Future Match 2018 organizowanej podczas targów CeBIT, w dniach 12 - 15 czerwca 2018 r.
Do udziału w giełdzie kooperacyjnej zapraszamy również potencjalnych nabywców usług ICT, przedstawicieli branży: motoryzacyjnej, transportowej i logistycznej, biotechnologicznej, farmaceutycznej, elektrycznej, ochrony środowiska, spożywczej, maszynowej, chemicznej i kosmicznej.
JAK TO DZIAŁA ?
- Uczestnicy w formularzu rejestracyjnym dostępnym on-line na stronie: https://futurematch2018.b2match.io/ określają profil swojej działalności oraz rodzaj współpracy, którą chcieliby nawiązać;
- Dane zarejestrowanych firm umieszczane są w katalogu on-line na stronie internetowej giełdy.
- Z katalogu on-line zarejestrowani uczestnicy dokonują wyboru firm, z którymi chcieliby spotkać się podczas giełdy;
- W dniach 12 - 15 czerwca 2018 r. na stoisku D18 w hali 16, przy ponumerowanych stolikach, odbędą się serie uprzednio zaaranżowanych 30-minutowych, indywidualnych spotkań.
KOSZTY
Udział w giełdzie kooperacyjnej Future Match 2018 wynosi 110 euro (+VAT) i obejmuje rejestrację firmy i wpisanie do katalogu uczestników giełdy, a także bilet wstępu na targi dla jednego przedstawiciela zarejestrowanej firmy. Transport i zakwaterowanie w trakcie trwania giełdy uczestnicy pokrywają we własnym zakresie.
Opłata rejestracyjna dla firm które będą wystawcami w trakcie targów CeBIT 2018 wynosi 55 euro (+VAT)
Jeśli reprezentują Państwo takie branże jak motoryzacja, transport i logistyka, biotechnologia, farmaceutyka, ochrona środowiska, spożywcza, chemiczna, telekomunikacyjna, kosmiczna itp. i są Państwo zainteresowani zakupem usług IT od uczestników giełdy kooperacyjnej , rejestracja na wydarzenie jest BEZPŁATNA.
Uwaga ! W przypadku rejestracji na giełdę kooperacyjną i nie wzięcia w niej udziału lub wzięcia udziału, ale nie umówienia żadnych spotkań nie można ubiegać się o zwrot opłaty rejestracyjnej.
WAŻNE TERMINY
Rejestracja uczestników i profilu trwa od 15 lutego do 3 czerwca 2018 r.
Wybór partnerów do spotkań trwa od 1 maja do 4 czerwca 2018 r.
Giełda kooperacyjna odbędzie się w dniach 12 - 15 czerwca 2018 r.
Oficjalnym językiem spotkań będzie j. angielski.
Zapraszamy do rejestracji !
Szczegóły dotyczące giełdy kooperacyjnej: RARR S.A., ul. Szopena 51, Rzeszów, Centrum Transferu Technologii i Innowacji: pokój 303, 304, tel. (017) 8676 233, (017) 86 76 274 e-mail: een@rarr.rzeszow.pl .